دخترای ناز ما رونیا جان و روژیا  دخترای ناز ما رونیا جان و روژیا ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

رونیا و روژیا هه تاوی ژیانمان

عکسای 4 ماهگی قندو عسلا با کلی تاخیر..........

1390/5/23 13:10
4,869 بازدید
اشتراک گذاری

من روژیا هستم این گل لو به نمایندگی از خودم و خواهلم تقدیم میکنم به همه خاله های مهلبونی که به وبلاگمون سل میزنن بوسسسسلام این چند وقته خیلی سرم شلوغ بود .. بعدشم که عکسام اپلود نمیشد .. ولی بالاخره اومدم با چند تا از عکسای چهار ماهگی دخترای نازم ..

لطفا برای دیدن بقیه عکسا به ادامه مطلب برید........

دخملی گلم روژیا جون چی میشه تو یکی از عکسات لبه بینیت رو باد نکنی قلبونت برم مماغت زشت میشه آخه....

اینجام که رونیا ناناز شدیدا گشنه اش شده بود و داشت دستاش رو میخورد........

رونیا:بسه مامان اخه چند تا عکس میگیری؟ بزار بشمرم این یکی ..دو...

کلا خیلی کم پیش میاد تو یه عکس دوتاشون خوب بیفتن ........ مثل این یکی عکس که روژیا محو عروسکای پرده شده ...

اینجام دوتاشون  محو تماشای گلای دامنشونن.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان راشین
19 مرداد 90 14:48
چه دخترای نازی به من و راشین هم سر بزنید من لینکتون میکتم .اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید.
مامان ثمين
19 مرداد 90 15:53
سلام.خدا براتون حفظشون كنه خيلي خيلي نازند.
سمی مامی رهام و پرهام
20 مرداد 90 23:17
سلام

ایشالا دخترای نازتون همیشه سالم و سلامت باشن..

به ما هم سر بزن




مریم
22 مرداد 90 14:42
ماشالله به این دخترای نازو خوشکل چقدر دختر داشتن خوبه من که ارزودارم خدا بهم دختر بده خیلی برات خوشحالم که دوتا دختر دسته گل داری از خدا می خوام که همیشه سالم باشن وزیر سایه پدرو مادر زندگی کنن امین ... منم یه پسر 7 ساله دارم چند ماه پیش هم یه کورتاژ به خاطر حاملگی پوچ داشتم ... دوتا بوس برای رونیا وروژیا


ممنون عزیزم به خاطر دعای قشنگت از خدا میخوام که پسر گلت همیشه سالم باشه یه دخمل ناز و خوشکل هم بهت بده آمین..

مامان کاوه کوچولو
25 مرداد 90 15:13
چه عسلی هستن این جیگرا..............یک به بک خوشگلترن................. بخورمشون........... با اون لپهای ناز...................من نمیدونم سبزهه اسمش چی بود...............خیلی ناز داره.............سفیده هم شیطون به نظر میرسه.................. بهم بگو خاله که هر کدوم اسمشون چیه.............

خاله جون خیلی ممنون که زود زود بهمون سر میزنی با اون پسر ماشالله ماهت..
سبزه رونیاست .. اونیکی روژیا ست...


هستی
25 مرداد 90 20:43
سلام به دوست جون بی معرفتم .بی معرفت نباید بگی وب درست کردی دلم ضعف رفت براشون ماشالله چه بزرگ شدن دلت اومد منو از دیدن عکساشون بی نصیب بزاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ براشون اسپند بدود قربون این دخمل بلاها برم من ماچچچچچچچچچچچچچ
هستی
25 مرداد 90 20:45
راستی لینکت کردم
مامان راشین
26 مرداد 90 1:34
سلام.مرسی از اینکه به ما سر زدی خاله.دخترهاتون خیلی عسلن.
مامي گل
6 شهریور 90 16:16
خيلي دخملاتون ناناز بودن يه ماچ گنده واسشون بوووووووووس
آرزو و آبتین
14 شهریور 90 15:29
واااااای جونم چقدر نازن اینا دلم ضعف میره براشون مواظبشون باش
پگاه
14 شهریور 90 20:40
سلام سلام. قربون اين دو تا فسقلي. من هم مامانه يك رونياي خوشگل و جيگر هستم.
مامان نفس
15 شهریور 90 13:51
ای جاااااااااااان هزارماشاله....چه قدر این خانم خوشگلا ملوسن....وای که من عاشق دو قلو هستم انشاله بارداری بعدی دو قلو بشه واسمون....خدا حفظشون کنه گلای خوشگلتونو....
مامان نفس
21 شهریور 90 0:18
سلام عزیزم مرسی که وبلاگ نفس خانم سر زدید...و مرسی که ما رو مورد لطف قرار دادید....من واقعا این 2 تا فرشته خوشگل رو دوست دارم در پناه خدا باشید...
اعظم
29 شهریور 90 6:25
چه دخترای نازی خدا برات حفظشون كنه گلم...................
سارا
4 مهر 90 12:45
سلام عزيزم خيلي نازن از طرف من ماچشون كن فرق نذاريها من دو قلو خيلي دوست داشتم اما نشد اشكال نداره خدارو شكر در عوض يه پسر دارم آقا ، به ما هم سر بزنيد .
سمانه
6 مهر 90 1:43
سلاممممم وای نازی خدا حفظشون کنه ماشالله براشون مرتب صدقه بنداز انشالله خوشبخت بشند و همیشه سلامت باشند.... اگه دوس داری به وبلاگ پسر من هم سر بزن ممنونم
ماریان مامان نیاز
8 مهر 90 16:27
سلام خدا این دسته گلارو حفظ کنه
این یعنی چی که تو وبلاگتون نوشتید ؟
رونیا و روژیا هه تاوی ژیانمان









ممنون از لطفتون ... يعني رونيا و روژيا روشنايي و خورشيد زندگيمون هستن ........ كردي نوشتم



مامان ویانا
13 مهر 90 1:00
الهی قربون شما دوتا عروسک ناز بشم عزیزای گللللللللللللللللللللللللللللللللل می بوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ون و بعد می خورمتوننننننننننننننننننننن به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم
سمانه مامان محمدباقر
13 مهر 90 1:22
سلاممممم وبلاگ پسر منو لینک کنید به اسم محمدباقر کوچولو منم وبلاگ خوشگلاتونو لینک کردم ممنونم که به وبلاگ پسرک من سرزدید از طرف من خانوم خوشگلاتونو ببوسین