دخترای ناز ما رونیا جان و روژیا  دخترای ناز ما رونیا جان و روژیا ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

رونیا و روژیا هه تاوی ژیانمان

چهار ماهگی دخترای گلم مبارکککککککککک

1390/5/5 17:27
1,196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دخترای گل من دیروز 4 مرداد 4 ماهه شدن .. خدایا شکرت

برای چکاب بردمشون مرکز بهداشت واکسنشونم زدن خدار وشکر اذیت نشدن ..آفرین دخترای قوی من ..

رونیا ناز نازی من  وزن تولد 2700........4 ماهگی 6400

روژیا عسل مامان وزن تولد 2850.......4ماهگی 7200

دیگه نگران وزن گرفتنشون نیستم خدا روشکر نمودار رشدشون خیلی خوبه .. دکترشونم خیلی از وضعیتشون راضی بود

الان دیگه دخترای گلمون کلی خونه رو شلوغ کردن با صدای بلند میخندن .. حرف میزنن

اوغغغغغغغغغغغغغ

گغغغغغغغغ

روژیا واضحترم حرف میزنه و کلماتی شبیه اییییییییییی.ببببب رو تلفظ میکنه

روژیا به شکم بر میگرده یه کمم با ناراحتی و نق نق سینه خیز میره 

اما رونیای نازم کمی تنبل تشریف داره و فقط میچرخه  

با دستای خوشکل و کوشولوشون هر چیزی رو که دم دستشون باشه میگیرن و فورا میبرن طرف دهنشون شیکموها.......

تازگیا همدیگه رو هم کشف کردن و وقتی کنار هم میزاریمشون حسابی به همدیگه میخندن و با هم حرف میزنن با زبون شیرین خودشون ........

دخترای گلم امیدوارم یکی یکی مراحل رشدتون رو بسلامت طی کنین وهمیشه دوست و حامی همدیگه باشین ..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیرعلی
5 مرداد 90 18:36
چهارماهگیتون مبارک انشالله همیشه سالم باشید سری به وبلاگ داداشیتونم بزنید
مامان کاوه کوچولو
5 مرداد 90 19:57
شیلر جان بهت تبریک میگم...خیلی شیرینن...از همه جالبتر لحظه ایه که همدیگه رو کشف کردن...........زنده باشن


ممنون خاله جون
مهناز
5 مرداد 90 22:41
خوب درکت میکنم عزیزم وقتی چشم مادر بیصبرانه روی نوشته عدد ترازو برای وزن گیری بچش میچرخه تا ببینه نتیجه یک ماه تلاشش برای رسیدگی به بچه و خورد و خوراکش چی بوده .

عاشق اخرین جملت شدم چقدر شیرینه تصور دوتا خواهر که دوست و حامی همند









خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
6 مرداد 90 0:53
سلام مامان دوقلوها! دخترای ناز نازی دارین خدا ببخشه. اما ظاهرا شباهتشون بهم اونقدر زیاد نیست که با هم اشتباه گرفتشون.
من همیشه میگم خدا به اونا که دو قلو دارن صبر بده . چون یه دونه بچه کوچیکو اداره کردن سخته چه برسه به دوتا همسن .
امیدوارم موفقو سلامت باشین . خوشحال میشم به وبلاگ دخمل منم سر بزنین.
من با افتخار شما رو لینک می کنم.

خیلی ممنون خاله جون.دخترای من ناهمسانن تقزیبا هیچ شباهتی به همدیگه ندارن...

کاوه کوچولو و مامانش
8 مرداد 90 12:38
خوشگلای خودم ..... مرسی که میای با کاوه کوچولو سر میزنید................... خوردنی های خاله.............


بوس برا پسر خاله کاوه خان


حنا( حانیه و حنانه)
9 مرداد 90 0:53
به به وبلاگتون مبارک خالجونا انشاالله پر بشه از خاطرات شیرین و شاددددددد
چهارماهگیتون هم خیلی مبارکههههههههههههه
هزار ماشاالله وزنتون علیه وست مامان و باباتون درد نکنه که حسابی زحمت شماها رو کشیدن انشالله 120 ساله بشید عسلیا


خیلی ممنون خاله حنای عزیز .. مامانی یادش نمیره که شما ها چقد تو دوران بارداری راهنماییش کردین الانم الگوی مامانم هستین ... بوسسسسسسس برا حانیه و حنانه جون

مامان کاوه کوچولو
11 مرداد 90 22:13
خاله شلر مرسی که تند تند بهمون سر میزنی.................نگفتی دختر بلوریت اسمش چیه...............

کدومش کاندید دزورانی کاوه هستن........جیگرای خاله.............


اسمش روژیا خاله جون........ من عکس میزارم دیگه تصمیم با خودشونه (چشمک)




فاطمه مامان صبا
15 مرداد 90 15:11
سلام.........هزار ماشالا دخترای گلت چقده ماهن همون عکس کوچولو پروفیلو میگم .....بازم عکس بزار........
سوگند
17 مرداد 90 14:56
چه ملوس هایی هستند.من عاشق دخترهای دوقلو هستم
مامان محمدين
13 مهر 90 13:36
اي جووووووووونم چقدر ماماني ان. جااان من يه ماچ محكم از لپشون بگير